Saknade bloggen

Efter att inte ha bloggat på säkert ett halvår så snubblade jag plötsligt över ett gammalt inlägg jag skrivit. En vän på facebook (finns det någon annan slags vänner nu för tiden...? ;) hade länkat till en hemsida (om ett ridläger med tillhörande uppvisning som jag brukar pallra mig iväg och titta på) som i sin tur sedan inehöll en länk till det där gamla inlägget jag skrev. Ibland blir man allt bra förvånad över hur saker slumpar sig...

Helt plötsligt vällde nostalgin över mig och jag var bara tvungen att titta till min lilla blogg för att se hur det var med den. Och tja, det verkar ju bara vara bra, så nu lär jag väl bli fast här i tid och evighet framöver ;)


Förrymd bloggerska tillbaka på banan igen

Kommentarer
Postat av: Helena

Alltså jag säger bara HURRA!

2012-06-16 @ 13:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0