6 elefanter balanserade...

Igår kväll fann jag mig själv plötsligt sittandes längst ut på sandgrundsudden, trots grått väder och diverse regnskurar som varnande hade tittat förbi tidigare under dagen. Vi slapp dock undan regn när vi väl infunnit oss, kanske på grund av Yis och Linneas soldans, kanske på grund av högre makters medlidande med oss, vem vet, men kylan slapp vi däremot inte undan. Så invirade i de miljoner filtar som förutseende nog släpats med från olika håll (eller snarare dragits dit av Maja, när vi ringde henne i panik eftersom det började bli kallt innan hon dykt upp) så satt vi där och njöt av sommaren (eh?), gick lös på Linneas matsäck, sjöng en massa otroligt fina (...) sånger och fuskade i kortspel.

När jag sedan cyklade hem i sällskap med Maja blev jag inbjuden på frukost och efter en promenad i morse så blev det både scrambled eggs, fil och müsli och självklart en massa te. Sedan blev Maja mirakulöst nog brunhårig innan vi tog en tur ned på stan och jag inhandlade lite nya (delvis vita!) kläder. Efter en så ansträngande dag så tänkte jag sedan att det skulle bli skönt att komma hem och bara vara ett tag, men de planerna får läggas på hyllan ett tag. För nu, nu blir det aerobics med Lovisa!

Dagens frukost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0