Typiskt Sverige

Såhär såg det ut utanför mitt fönster hela dagen igår. Regnigt. blött, kallt, grått och trist. Trots det så masade jag mig ut och red en tur i regnet. Iförd regnjacka ovanpå säkerhetsväst, flera storlekar förstora regnbyxor, gummistövlar och över alltihop en reflexväst på grund av det regniga mörkret så måste jag och Dina varit det snyggaste ekipaget på flera mils avstånd.
 
Idag, när förmiddagen borde ägnas åt att plocka i ordning lite här hemma, så lyser dock solen. Motivationen för att stanna inne då är väl inte riktigt på topp kan man ju lätt konstatera. Ska i alla fall ned på stan och fika sedan, så man får väl hoppas att solen håller i sig, så blir det kanske till och med uteservering (ta i trä).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0