Så jäkla tidigt

När jag har vaknat på morgonen, gått upp och ätit frukost med älsklingen innan han åker till jobbet och sedan börjar fundera på vad jag ska hitta på så brukar inte klockan vara mer än strax efter sju. Helt klart för tidigt för att sticka ut och hitta på någonting. Istället brukar hamna framför datorn eller liknande en stund.

Sen blir klockan åtta och det är ju också rätt tidigt, så det är ju ingen ide att hitta på någonting då. En bok är på sin höjd en bra ide liksom.

Klockan far iväg mot nio och vid det laget kanske man kan hitta på någonting tycker man. Man ska bara läsa lite mer i boken först, och kolla datorn lite...

Och innan man vet ordet av är klockan tio, hela förmiddagen har i princip gått och man har ändå inte hunnit hitta på något vettigt...

Skäms på mig! Nu blir det bara att byta om lite snabbt och så ska jag kasta mig ut i det fina vädret sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0