Mardrömmar

Blev dumpad av min pojkvän inatt... Tydligen var jag omogen och jobbig och han stod bara inte ut med mig längre (i och för sig kan jag inte klandra honom för det, delar den uppfattningen emellanåt jag också). Inte nog med det så skulle han följa med mina föräldrar till Frankrike (!?) men jag fick inte följa med (???), det skulle tydligen vara alldeles för outhärdligt att tvingas umgås med mig under några veckor vid medelhavet. (Den jäveln!)
 
I alla fall så vaknade jag nyss, föräldrarna borde vid detta laget sitta på sitt plan till varmare breddgrader, och älsklingen låg och sov sött bredvid mig utan några planer alls på att lämna mig och åka till Frankrike (vad jag vet i alla fall). Efter att han har pussat och kramat på mig hela morgonen, och varit sådär söt som bara han kan vara, så har jag nästan förlåtit honom för det bryska intrånget i mina drömmar. Nu hoppas jag bara att han inte fick några dumma idéer när jag berättade för honom om det hela, för det var faktiskt inte det minsta roligt att bli dumpad kan jag ju tala om.

Kommentarer
Postat av: Patrik

JAG SKULLE ALDRIG LÄMNA DIG!

2012-06-21 @ 11:18:15
URL: http://patrik.kirtap.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0