Godnatt

Har suttit och degat i soffan i ett par timmar nu. Älsklingen serverade nybakat bröd och te vid soffbordet och sedan så har vi mest slötittat på TV. Inte ett helt tokigt sätt att varva ned efter dagen på!

Dock skulle jag ju gärna vilja påstå att dagen varit fullproppad med massor av olika saker och att jag är helt slut och har en helt acceptabel anledning att bara sitta här och dega, men så är inte riktigt fallet, för ansträngande har inte min dag varit.

Ägnade förmiddagen åt att slipa en (1) stycken bordsskiva med slipmaskin ute på balkongen (hoppas att inte grannarna har semester än, hur som helst var det ändå inte balkongväder!) och eftermiddagen gick åt till en tur ut till stallet. Tog en lång skrittur på Dina, med hennes matte på annan häst och en annan tjej i stallet som körde med på en av shettisarna. Eftersom vi hade ekipage med vagn med oss så blev det mest på riktiga småvägar och jag och matte kunde konstatera att Dina nog behöver skor, omgående. Stackars tjejen linkade fram på asfalten så nu får det nog bli en del skogsturer tills hon blir skodd.


Mattes ponny
(som f.ö stått på KRK en period)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0