Amanda - professionell hemmafru

Har ägnat dagen åt att städa, diska, tvätta, bädda rent (och i detta nu hänger halva sängen till och med ute på balkongen och vädrar) och nu så står maten på spisen och puttrar. Har dessutom suttit flera timmar på fik i stan och druckit varm choklad (med marsmallows!) tillsammans med Helena.
 
Tänker att det är ungefär så hemmafruarna därborta på andra sidan Atlanten har det (bortsett från att de mer välbeställda säkert har hemhjälp som gör det mesta åt dem)(hmm... och att kanske varm choklad inte ingår i veckans diet). Ja, jag känner mig faktiskt så extremt hemmafruig att jag funderar på att skriva in "professionell hemmafru" på mitt CV. Så att jag i alla fall har någonting att skriva där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0