Grattis Sune!

Patriks far fyller 70 idag. Ingenting vi hade tänkt fira förrns nästa helg eftersom Patrik går på semester först imorgon eftermiddag och eftersom det tar ett tag och köra upp till nordvärmland. Men precis när jag börjat planera upp min eftermiddag (hoppas att vännerna kan tänka sig att fika med mig en annan dag istället?) så ringde älsklingen och förvarnade om en flykt från jobbet redan efter lunch så innan jag visste ordet av så satt jag i en bil på väg upp till X-här (urinvånarslang för Ekshärad, reds anm).
Efter tårta (vad vore väl ett firande med pojkvännens släkt utan smörgåstårta liksom), mer tårta (se ovan), kattjakt (hos grannarna uppe i X-här) och kattvakt (hos grannarna här) sitter vi båda två nu till slut i soffan hemma, mätta och belåtna, och peppar för Putte i Parken imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0