Sommaren är kort...

Har en vecka kvar på sommarlovet, en ynka vecka. Trots vädret (i min egenskap av svensk så kan jag inte låta bli att nämna det...) och trots min oförmåga att uppdatera bloggen under sommaren kan jag i alla fall meddela att det varit ett väldigt trevligt lov!

Men nu blir det som sagt snart tillbaka till vardagen. Har många idéer om hur jag ska återvända till vardagslivet som en effektivare och mer organiserad människa. Upprätta träningsschema, avsätta tid åt pluggande på mer regelbunden basis, lägga in påminnelser i mobilen om att vattna blommorna, begränsa mitt datoranvändande...ja, det finns massor. Känner jag mig själv kommer det att falla bort efter mindre än en månad, men just nu har jag i alla fall köpt en ny kalender och känner mig redo för terminsstart. Bring it on liksom, jag fixar't, inga problem! (intalar jag mig själv och börjar räkna veckorna tills nästa sommar).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0