Och nu var nollningen i gång då!

Sparkade igång med team-building igår, och är just nu hur peppad som helst för ett par veckor som verkar ha potential att bli helt jäkla awesome! Förutom Ninnie, som jag anmälde mig med, kände jag typ bara tre personer i vår faddergrupp sedan innan. Och eftersom Ninnie var borta i helgen så var det en ensam och osäker liten Amanda som dök upp hos en av de andra faddrarna igår innan teambuildingen. Men hur är det man säger? Främlingar är bara vänner man inte träffat än! ;)
 

Vid kvällens slut hade jag hunnit med att inse att flera av de där vännerna jag aldrig förut träffat var riktigt trevliga filurer, leka massvis av lekar och spela en del ölspel, dansa mig trött på rumpan bar och sedan åka igenom drive-through på Donken för att sedan sitta på en parkering utanför lägenheten och äta på bjuden hamburgare i en bil som skjutsat hem mig, med tre personer jag aldrig hade pratat med innan kvällen började.
Sämre kan man definitivt ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0