Hooked

När Gossip Girl (fånig tjejserie, full av tonårsintriger ni vet?) började sändas på tv för ett par (?) år sedan så var jag lite halvinne på att försöka följa serien. Men som redan konstaterats med flera anda serier så kom jag även där fram till att jag helt enkelt inte kan följa en serie på tv, det går inte. Slutar alltid med att jag missar tre avsnitt i rad och tröttnar.
 
Av en slump trillade jag i alla fall över serien igen, på en play-sida på nätet, häromdagen och nu måste jag erkänna att på bara ett par dagar har jag hunnit se nästan halva första säsongen...
Efter att således suttit inne och tittat på serier under förmiddagen är det nu dags att ta sig ut i den riktiga världen. Blir en tur till stallet och kanske lite nötande i paddocken inför morgondagens träning. Har inte ridit lektion sen i våras och imorgon är det dags att rida för Jennifers (Dinas matte alltså) western(!)tränare för första gången. En smula nervöst måste jag erkänna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0