När alla vännerna gått hem...

Sitter och pluggar för fulla muggar uppe på universitetet just nu. Väldigt effektivt och allt. Har ett pågående grupparbete just nu och efter dagens föreläsning (och en stunds matlåde-lunch, vi är ju studenter) så satt min grupp ett bra tag i biblioteket och tog hand om detta. När de andra sedan skulle gå så tänkte jag i min enfald att jag skulle få ytterligare litte till pluggat, och dessutom vara fan så mycket effektivare utan distraherande prat runt omkring mig. Funkade inte. Känner mig bara ensam och uttråkad och kan verkligen inte förmå mig att plugga effektivt alls.

Nu hinner jag dessutom inte åka hem innan jag ska till stallet lite senare, utan jag har inget annat val än att sitta kvar här och hålla tummarna för att mitt ineffektiva ensampluggande leder till i alla fall någon smula användbar kunskap.

Kommentarer
Postat av: patrik

Duktigt av dig! Puss

2011-09-29 @ 21:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0