Något sliten, men nu kör vi!

Kom hem vid halv tre igår (ehm... imorse...) och idag börjar pluggat på allvar med introduktion i tre (om jag inte fick något om bakfoten?) olika delkurser vid kvart över nio. Vilket betyder att jag måste cykla iväg strax. Pigg och glad naturligtvis (men det hade kunnat varit värre!)! Höll faktiskt helt nykter igår, eftersom det både spöregnade och åskade när jag skulle ge mig av och jag inte direkt fann någon som helst anledning att cykla i det vädret när det ju faktiskt fanns en bil att tillgå. Så bakfyllan som jag kan tänka mig att många av mina klasskamrater drog på sig lyser med sin frånvaro, och det känns ju skönt.

Efter allt dansande och hoppande har jag dock lite ont i fötterna, halsen protesterar lite efter allt skrikande och huvudet protesterar lite på grund av sömnbrist. Så helt nådigt mot kroppen är det tydligen inte att vara ute och festa, trots avsaknaden av alkohol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0