Logistik så att det skriker om det!

Igår morse lämnade jag hemmet en stund innan åtta på morgonen för att åka upp till universitetet och plugga en stund innan vår föreläsning vid tio. Plugg, föreläsning, medhavd lunch, grupparbete och ännu mer plugg senare åkte jag sedan hem till mor och far, bytte om och mötte upp Patrik och så åkte vi ut till stallet. Efter ridningen - hem till mor och far igen, ducha och byta kläder och sedan blev det en hastigt planerad utgång med början uppe på campus, dit jag fick stjuts av Patik, i mors och fars Volvo, som sedan lämnade av min cykel inne i stan. Jag å andra sidan han med att titta in en liten stund på studentpuben, förfesta lite hos en kompis, åka ned till stan och sedan sitta en stund på The Leprechaun, dansa många timmar på Ankan och sedan käka lite hamburgare på BK innan jag vinglade hem på cykeln.

Vid tre var jag hemma. 19 timmar efter det att jag åkte hemmifrån utrustad endast för lite plugg och en tur till stallet. Och jag kan inte låta bli att bli lite imponerad! Men, nästa gång tror jag att jag försöker planera det hela lite bättre ändå.

Ikväll blir det dock lugnare, Patrik gick precis iväg för att ställa in en flaska vi i kylen och jag har marinerat en fläskfilé som ska tillagas senare. Efter det blir det bra film och en myskväll i soffan - välbehövligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0