Godmorgon världen!

Det har varit en hektisk vecka... och nu börjas det igen! Hade eventuellt tänkt ta det lite lugnt i helgen och ladda. Men att ta det lugnt blev inte av. I lördags flyttade Patriks bror... och i fredags var vi, och ytterligare inkallad flyttpersonal, ute och dansade med Patriks brors fru. Så av sju flyttgubbar hade fem varit ute och festat sent kvällen innan, men ack så effektiva vi var ändå!

I går när jag således äntligen hade en dag att vila upp mig på så hade vi bokat tvättid 10-14, 10-14 var jag uppe på campus och åt brunch med några av mina nollekamrater samt den ansvariga kommittén och när jag kom hem låg tvätten prydligt ihopvikt i en kasse på golvet. Lite plugg och en storhandling, och lite sovande i soffan han jag i alla fall med och nu på morgonen har jag läst dagens föreläsningsmaterial och laddat för den kommande veckan. Vad gör vi? Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0