Dagens lärdommar

Var och handlade med Patrik förut och ingen av oss var särskilt sugen på mat överhuvudtaget. Lyckades skrapa ihop det som stod på shoppinglistan, men när det kom till något att faktiskt äta ikväll så tog det stopp. Många om och men (Hmm... vad är du sugen på? Vet inte? Du? Ingen aning? Detta kanske? Näe... eller kanske? Nej?) senare så lyckades vi i alla fall plocka på oss en burk räkor och lite aioli som sedan avnjöts på rostat bröd och med te i soffan framför ett avsnitt av House som Patrik var så söt och spelade in i torsdags när jag hade annat för mig.

Och vad har jag då lärt mig utav detta?
  1. Tvärtemot vad alla säger - Var gärna hungrig när du går och handlar. Annars är risken stor att kylen står tom kommande vecka...
  2. Sitt inte och ät räkor vid tv-bordet om du har katter och vill se vad som utspelar sig på tvn. De kommer oundvikligen att vara ivägen...

Kommentarer
Postat av: Patrik

Vissa kallar tisdagar för torsdagar när man festat för hårt. ;) PÖSS!

2011-09-12 @ 08:23:11
URL: http://patrik.kirtap.se
Postat av: amanda

Men åh, hade verkligen för mig att det är på torsdagar det går. Inte det alltså? Har ju hur som haft annat för mig hela veckan, så det kanske inte spelar någon roll?

2011-09-12 @ 09:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0