Söndagsångest, no more

Minns tiden då jag tyckte söndagskvällar var jobbiga, men den är numera över. Ser fram emot en vecka som har potential att bli sjukt rolig och ser tillbaka på en riktigt mysig helg.


Torsdag kväll blev det en väldigt hastigt påkommen utgång med klasskompisarna
- galet kul!
Fredag blev det först lunch på stan med Patrik och Tor och sedan en romantisk middag och filmmys i soffan med Patrik på kvällen
- välbehövligt och hur mysigt som helst!
Lördag kväll, då bilderna är tagna, blev det min favorit - sushi! Följt utav biljard med Emma och hennes Patrik, en öl på The Leprechaun och sedan lite försök till vilt festande på Glada Ankan, som dock gavs upp vid halv ett eller något sådant
- mycket trevlig kväll ändå!

Idag har jag varit på Leklandet på Nöjesfabriken, där lillebror hade kalas.
Nu vill jag också ha mitt kalas där, lätt!

Jag ser inte ut att vara i behöv av psykvård... inte alls!


Kommentarer
Postat av: Helena

Alltså hahaha sista bilden: så himla gullig. Blir glad. Puss.

2011-10-03 @ 13:33:00
URL: http://implodera.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Vi hade en virrig tant som borde gått i pension för sisådär 20 år sedan, inte jääääättestimulerande!! Wordfeud är så mycket bättre...

2011-10-05 @ 14:59:31
URL: http://pernillatanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0