Snart helg

Vilket liv man lever när man på tisdag kväll tycker att nu, nu är det snart helg. Onsdag morgon och känslan hänger kvar. I och för sig har jag en läskig tenta nästa fredag så helgen kommer nog mest gå åt till att plugga, men känslan av helg är ändå något speciellt! Tror att det kan bero på att jag, som brukar rida på torsdagar, var i stallet igår och det sabbade hela min veckorytm.


Miniheesten säger puss!
(alternativt är den på väg att attackera, om man ska låta Patrik tolka det hela...)

På tal om stallet förresten... det var nog första gången jag skrek på min tränare för att sedan bryta ihop och gråta efter en halv lektion. Herregud vad frustrerad jag var! Kändes som att jag var nybörjare igen och ingenting, verkligen ingenting fungerade. Trodde att botten var nådd i torsdags efter en helt katastrofal hoppträning, men efter ett dresyrpass på samma häst kan jag konstatera att så inte var fallet, det kunde bli ännu värre.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Bilden fungerar inte :/

2011-10-12 @ 09:32:24
URL: http://patrik.kirtap.se
Postat av: Patrik

Istället för att kopiera in den har du länkat den in i din Gmail...

2011-10-12 @ 09:33:51
URL: http://patrik.kirtap.se
Postat av: Anonym

Fandå, var lat och trodde att det skulle funka. Men nu så!

2011-10-12 @ 10:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0