Nu blir det lite vardag!

Vet inte om jag kan beskriva i ord vad som hände i onsdags, och tyvärr har jag alldeles för få bilder (ungefär 0 alltså). Men en sak kan jag konstatera, och det är att igår blev det inte alls så mycket pluggat som det borde ha blivit. En fördel med en fest som spårat ur totalt redan i samma stund den började vid 18.00 och sedan hunnit gå helt överstyr innan 19.00 är i alla fall att någon gång vid 20.00 så har man i princip druckit sin sista drink. Och då mår man ganska bra dagen efter! Men nu låter jag negativ, och det är jag definitivt inte! För kvällen var, om än något galen, riktigt rolig. Lånade lite fräckt en bild och jag kan ju lite häpet konstatera att här står ju faktiskt nästan alla möbler upp fortfarande... (å andra sidan är nog bilden tagen någon gång mellan sju och åtta eller något sådant)

Att alla dessutom är blå beror på att temat för festen var smurfarna och ja... jag som enda person i rummet som inte var blå (nä, för jag var Gargamels katt, Azrael) var nog den som när vi, efter att dessutom festat några timmar på Rumpan Bar, avslutade kvällen var mest blå. För färgen färgade av sig och smurfarna var enbart lite fläckigt blå efter att öl och blandsaft sprutats hela kvällen.

Men nu blir det en heldag i skolan, och förhoppningsvis en hel del pluggande i helgen (har för mig att vi planerade in en plugg-dejt i skolan på söndag) för att kompensera. Och nästa vecka blir det nog också en hel del sena kvällar... i biblioteket alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0