Måste förresten dela med mig...

Pizzakväll med min alldeles underbara älskling och snart blir det en tur upp till kronoparken, om jag nu hittar dit vi ska vara (inte i en korridor ikväll, vad är detta, kan man ha förfest i vanlig lägenhet alltså?!), för att sedan göra stan osäker tillsammans med några av mina vänner från universitetet.

Men innan jag beger mig någonstans så måste jag dock få dela med mig av en utav de saker, förutom wordfeud, kaffe, helt ljuvliga snickerskakor och överstrykningspennor gjorde min föreläsning idag värd att gå på.

If sex between three people is called a threesome, and sex between two people is called twosome, then why is handsome still a compliment?

Tror bestämt att humornivån sjunker rejält när Karlstads ekonomer har föreläsningar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0