Anledningen till att jag är lite frånvarande...

Tenta imorgon (och just nu sitter jag vid en dator på universitetsbiblioteket... tyckte att jag var sen hit vid tjugo över nio.. men de andra är inte ens här än, så vad gör man? Älskar att internet finns!) har resulterat i att jag mer eller mindre suttit klistrad vid anteckningar om marknadsföring hela veckan. Igår kom jag hem från skolan halv tolv... på natten och idag hoppas jag också att få en del gjort. Sedan blir det samma veva igen nästa vecka, eftersom vi har en ny tenta om två veckor...

Raggsockor, varmt te, massor av fika och trevligt sällskap och en kväll på universitetet blir faktiskt riktigt mysig!

Samma koncept idag förutom att dagtid är termosen full av kaffe...
Nu ska jag dra mig mot pluggandet!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Jag är imponerad över hur mycket energi du lägger ner på ditt pluggande! Du kommer bli den bästa ekonom som någonsin existerat på denna jord!

2011-10-20 @ 10:57:26
URL: http://patrik.kirtap.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0