Varrierar mig stort

Dagens frukost:

Till skillnad från igår så har jag skippat basilikan med mosat ned en halv avocado i keson. Tror eventuellt att jag fastnat i keso-macka träsket... Men till mitt försvar så måste jag ju påpeka att det är så otroligt gott! Bra start på dagen helt enkelt!

Annat som gör att jag tycker att starten på dagen varit bra är att jag redan hunnit tvätta så att vi nu har högar med ren vikt tvätt liggandes i lägenheten. Jag känner mig så duktig! Dessutom så passade jag på att ta en rask promenad (kunde inte förmå mig att jogga när det var så kallt...) runt omgivningarna medan kläderna torktumlade och det var verkligen ett mysigt sätt att vakna till på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0