Ny vecka, nya tag

Efter att förra fredagen (den för lite drygt en vecka sedan alltså) skrivit min sista tenta för den perioden så hade vi uppe på universitetet en ganska lugn kom-igång vecka för de nya kurserna förra veckan. Det gillar vi! Har inte direkt funnits något att plugga på utan istället har jag hunnit träna, gå på bio (Tintin i 3D, med Patrik och sjutioelva små ekonomer, vi dominerade helt klart biosalongen), äta lunch (åh, Vero! Åh, currypasta med kyckling!) och sedan ta en lång shoppingtur i stan (länge sedan vi hann med det!), ha shotkväll uppe på campus följt av en kvarts utgång, vara på Mårten gås-middag med familjen hemma hos morfar (mysig tradition!) och till sist mysa med tjejerna och Patrik över glögg, pepparkakor med ädelost, saffransskorpor, clementiner, tända ljus, julmusik och diverse annat när vi tjuvstartade julen lite smått igår kväll.

Nu är planerna för dagen att äta upp min egengjorda lyxfrukost och sedan läsa lite inför dagens föreläsning (i kursboken som jag fortfarande inte rivit av plasten på...) innan jag ska laga mig en matlåda och cykla iväg till universitetet för lunch (alltid mycket roligare än att äta själv) innan föreläsningen börjar vid ett. Låter inte som att det blir särskilt svårt att hinna med måste jag säga...

Lingongrova med keso, tomat, basilika och lite flingsalt. I'm in heaven!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Duktigt! PÖSS!

2011-11-14 @ 14:02:47
URL: http://patrik.kirtap.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0