Laddad för tenta

Har städat hela lägenhetet. Hela. Och varit ute och sprungit. Srungit. I 25 minuter (mycket för att vara mig!). Sen har jag duschat länge och ätit kålsoppa och nu ska jag förstöra allt genom att gå och packa ned en massa choklad i väskan. Försvarar mig med att det är riktigt djävulsk tenta som ska skrivas och att jag behöver något att trösta mig med. Dessutom så har jag inte gjort annat än att äta fika/godis och sitta stilla typ den senaste månaden, när vi tentapluggat nästan konstant, så en dag till lär ju inte skada.

Men sen så, klockan fem i eftermiddag har jag officiellt ett liv igen och efter tre inplanerade fester/kalas i helgen så ska jag minsann ta tag i det igen. Längtar något så enormt efter att ha tid (och ork, tentapluggande är krävande!) att gå till gymmet igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0