Stolta hästägare

Jag och Patrik köpte häst idag, ett sådant där impulsköp som verkade väldigt klokt och genomtänkt just då, i stundens hetta.

Hur skulle man kunna motstå en sådan sötnos liksom?

Men sedan stängde Patrik in den stackaren på en yta som djurskyddslagar säkert inte tycker är tillräcklig. Och jag tyckte så synd om honom att vi bestämde oss för att vi kanske inte var lämpade som hästägare ändå...

Så nu ska vi iväg till kusinen, som bor på landet, i ett mysigt hus omgivet av fina hagar och mycket gräs. Lämpligtvis fyller kusinen 5, så vi tänkte passa på att göra oss av med hästen där, och samtidigt äta lite tårta.

Kommentarer
Postat av: Helena

Hahahaha åhhhh. <3

2011-05-31 @ 21:59:09
URL: http://implodera.blogspot.com
Postat av: Helena

Vilken djupsinnig kommentar. Alltså. Jag skäms lite över mig själv!

2011-05-31 @ 22:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0