Paket!

Idag när vi kom hem från träningen så låg det ett paket till mig i brevlådan.

Gissa om jag blev glad! Att få paket en vanlig måndag är ju inte helt fel. Att få paket vilken dag som helst är ju liksom roligt (att man sedan både beställt och betalat det själv spelar ju inte såå stor roll...). Vad som låg i paketet när jag väl kom mig för att slita upp det var ju visserligen ingen överraskning, men de passar bra i en hög på soffbordet och jag hoppas att de dessutom ska vara läsvärda (annars kan jag nog lungt säga att jag gjorde bort mig som beställde hela serien på en gång...).

Nu har jag och göra ett tag...

Kommentarer
Postat av: Maja

ett tag? du slukar ju böcker som en orm slukar möss!

2011-05-31 @ 23:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0