Kyligt!

Vintern rasat, Nu grönskar det och Sköna maj välkommen i all ära, men detta är nog att kallaste dagen på länge. Jag och Patrik promenerade iväg och köpte honom en cykel förut och efter att han ägnat ett par timmar åt att montera den så är han nu ute och testcyklar. Själv ligger jag i soffan och fryser, längtar efter 30-gradig värme, eller möjligtvis efter att han ska skippa cyklandet och lägga sig här bredvid istället, så att jag slipper hacka tänder och frysa tårna av mig.


Ungefär såhär skulle jag vilja påstå att vardagsrummet känns just nu...

Funderar på om frysandet möjligtvis beror på att jag inte kommit mig för att äta något sedan frukost, så nu sitter jag i alla fall och knaprar i mig lite godis, med en varm laptop i knät, och hoppas att något av det ska hjälpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0