Kidnappad!

Trodde att jag kidnappade mina småbröder förut... men tji fick jag!

Istället visade det sig att det var jag som blev kidnappad av dem. Vi har således ägnt eftermiddagen åt att spela spel, på Patriks wii och på Patriks dator.

Super Mario är ju faktiskt riktigt kul, till skillnad mot till exempel Minecraft. Ifall någon nu skulle behöva en spelrekomendation, eller i fallet Minecraft, en spel-o-rekomendation.


Sedan gav jag igen och tvingade ut bröderna på en promenad.
(hur mycket det nu blir promenerat när man har en katt i släptåg...)



Varpå det naturligtvis började regna och vi fick söka skydd.
(Och retirera in, tillbaka till Minecraft...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0