Elizabeth

Vet inte hur många filmer som genom åren producerats med det namnet, men häromåret såg jag själv en av dem, som jag vill minnas var riktigt bra. Nu sitter jag och tittar på ytterligare en, som halvvägs in i filmen (ja, då behövs det faktiskt en koka te/besöka toaletten/gosa lite med datorn-paus, när man inte tittar på reklam-tv så måste man lära sig att ta tillvara på ||-knappen) verkar riktigt lovande den också.

Hur ofta händer det för övrigt att man börjar titta på film vid tjugo över sju på morgonen? I min värld är det nog en förstagångshändelse i alla fall. Men att gå upp när Patrik går upp (eller snarare någon halvtimme senare, när han har hunnit göra sig iordning och jag hunnit ligga och dra mig ordentligt...) är så mysigt, för då får jag ju liksom börja dagen med att äta frukost med, och pussa hejdå på, min alldeles underbara pojkvän.

När filmen sedan låg på soffbordet, eftersom jag hade planer på att titta på den redan igår, och jag dessutom hade en kopp te i handen och inga riktiga planer, var ju filmmorgonen ett faktum, och inte direkt ett oangenämt sådant heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0