Sjuklingar

Jag och Patrik hade storslagna planer för dagen... eller i alla fall planer för en mysig kväll, middag ute och ett biobesök. Men igårkväll började Patrik bli krasslig den jäveln, och nu sitter jag och funderar över ifall han har drunknat i det varma bad han hällde upp åt sig för en halv evighet sedan.

Själv så börjar jag också känna av min hals och funderar över om det där som gör att kroppen känns helt mör och värkande är träningspassen den senaste veckan, och speciellt skivstångspasset igår som jag, min mor och Patrik var på eller om det snarare beror på att jag också håller på att bli sjuk.

Så nu har dagens planer reducerats till att ta en promenad i det härliga vädret för att handla något gott att äta och sedan satsa på en lugn filmkväll. Om jag nu inte blir sittandes och spelar Sims hela dagen och tycker synd om mig själv istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0