Gammal och grå

Min lillebror. Min lilla, lilla lillebror fyller 17 idag. Det kan han väl inte göra heller? Han är ju bara barnet! Att jag dessutom är tre år äldre än honom och alltså snart borde fylla 20 kan ju inte heller stämma. Så gammal är jag ju inte!

Att jag och andra lillebrodern spenderade eftermiddagen med att baka kakor hjälper inte direkt heller. Jag fick omvärdera synen på min lilla bebis och inse att han faktiskt är ganska stor nu. Kan läsa recept själv och till och med hantera ugnen utan att bränna sig. Hanterar min sarkasm och ironi utan problem och ger till och med tillbaka med samma mynt. För vettiga konversationer. Uppför sig som en riktig människa.

Så, nu blir det snart pension då...

Kommentarer
Postat av: Jesper

Johanna och Jenny har fört vettiga konversationer med mig länge nu, och jag tycker fortfarande att dom är typ 4-6 år, men dom har traskat runt på jorden dubbelt så länge! Sen vet jag inte om det är att jag är typ 4-6 år som gör att jag tycker våra konversationer är "vettiga"...

2011-03-06 @ 11:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0