Förtydligande

Eftersom jag mötts av ett par oförstående reaktioner tänkte jag bara passa på att förtydliga vad som försigår här mitt i allt flyttstök

(dvs alla
två klädhögar som ligger mitt på golvet)

(vilket utgör en
stor kontrast mot alla andra klädhögar som alltid brukar ligga på mitt golv)

(ärligt talat har nog rummet snarare inte varit såhär
städat på länge)

Jag tänkte alltså flytta hemmifrån. Från och med på fredag är jag officiellt sambo med någon gubbjävel som jag träffade på gymmet för bara några månader sedan och gör mamma överlycklig genom att göra mitt rum tomt och med möjlighet till att bli den tv-hörna hon alltid önskat sig.

Kommentarer
Postat av: Helena

Alltså. Wow! Hoppas att det blir bra med TV-hörnan.

2011-04-01 @ 18:21:32
URL: http://implodera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0