Flyttar

Klockan visar på alldeles för mycket om man jämför med vad det känns som att den är. Sommartid är förvisso hoppingivande och positivt och något som borde uppskattas, men själva omställningen... huuu! Min värdefulla skönhetssömn blir ju lidande.

Nu är jag i alla fall uppe och pigg, har fått i mig lite frukost och till och med hunnit adressändra. Det där med att flytta var visst inte så jobbigt, alla tunga kartonger som jag alltid misstänkt att man skulle behöva släpa på har helt lyst med sin frånvaro och istället behövdes bara några klick på internet. Smidigt! Gissar dock att det där med kartongerna kommer senare... när jag inser att det kanske inte räcker med rena kläder för enbart två dagar i taget och att en bok inte räcker för att stilla läslusten för alltid.

Kommentarer
Postat av: Helena

???????????????????

2011-03-28 @ 21:05:28
URL: http://implodera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0