Vi kan gung, gung, gunga du och jag

Trots vad jag skrev i föregående inlägg så kom jag ut i solen ganska så kvickt efter det. En kompis ringde och var i närheten, vilket ledde till en lunch(för hennes del)/fika(för min del) på Max. Sedan åkte vi vidare, för att hämta hennes son på dagis, och under tiden hon var uppe i deras lägenhet för att hämta sommarkläder så passade han och jag på att testa alla gungor i området...

-Hallå?! hur svårt kan det egentligen vara att sätta mig åt rätt håll i gungan va? Jag ramlar ju ur! Kan du ingenting om gungor va?!

-Åh, jag kommer ju inte upp ju! Vaddå för liten? Dåliga gungor säger jag!

-Perfekt! Helt perfekt! 5 av 5 stjärnor! Måste vi gå härifrån? Någonsin?

Efter att dessutom ha varit och hälsat på hönorna i parkleken och suttit och skvallrat i skuggan av ett hus medan ovan nämnda krabat cyklade omkring på lånad trehjuling så är jag nu alldeles förbi av trötthet (och ja, speciellt skvallrandet i skuggan tog på krafterna!) och hyser en stor respekt för alla småbarnsföräldrar som orkar med detta 24 timmar om dygnet. Men mysigt hade vi det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0