Spännande dag!

Te med honung i. Halstabletter. Ipren. Till och med ett glas whiskey igår kväll. Ändå så gör min hals fortfarande ont och jag sitter i soffan, inlindad i en filt och tycker lite smått synd om mig själv. Försökte mig på att slipa ytterligare en av köksstolarna (eftersom vi just nu har två grå och två omålade stolar, och har haft det så, utan åtgärd, i flera dagar...) men fick ge upp då min hals sa ifrån på skarpen när det kom till slipdamm.

Vad jag ska göra istället vet jag inte riktigt, men jag gissar att jag bara ligger kvar i soffan och tycker synd om mig själv fram till lunch, då jag ska pallra mig iväg alla de flera hundra metrarna till Max som ligger här i närheten och möta upp Patrik som tydligen var väldigt sugen på hamburgare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0