Söndagsfrukost

Klockan börjar visserligen närma sig halv ett, men jag sitter ändå här och sörplar på de sista resterna av frukostsmoothien och teet. Dock tycker jag att det är helt befogat att ta en sovmorgon och en lugn start på dagen såhär någon gång ibland. Och inta bara befogat heller, utan dessutom helt otroligt mysigt!

Satt och surfade runt lite förut, medan Patrik kokade mannagrynsgröt åt mig, och helt plötsligt snubblade jag över en bild på ett par jordgubbssmoothies som jag "ååå"ade, "ooo"ade och "aaa"ade över en stund. Och vem ser då inte till att jag får en smoothie till gröten och teet jag önskade mig om inte min alldeles alldeles underbara (ja, jag gillar askungen...) pojkvän?

Så en mysig frukost i solen på balkongen senare sitter jag och funderar över om dagen kan bli så mycket bättre än såhär. Som min morbror så fint burkar uttrycka sig "såhär skulle man att ha det när man har det som sämst". (gärna sagt på bred göteborgska)

Kommentarer
Postat av: Patrik

Och du är en underbar flickvän! Puss!

2011-06-05 @ 15:29:50
URL: http://patrik.kirtap.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0