Somrigt

Igår var jag och Patrik till Mariebergsskogen, förundrades över alla människor och de betydligt färre djuren, fikade och spelade boule mot Jesper och Samuel. Dessutom tog vi en promenad i gröngräset här utanför huset med den ena av katterna (medan den andra låg och skakade bakom dvdn och skrek "neeeej, inte uuut vafan!") och var sedan till Jesper och grillade på kvällen.

Somrigare än så blir det väl knappast? Om man nu inte gör allt det där med målade naglar... Tio färgglada tår och ett gäng presentabla fingernaglar gör mycket för att den där riktiga sommarkänslan ska infinna sig och helt plötsligt känner jag mig både somrig, glad och väldigt angelägen om att gå i sandaler med öppen tå.

Kommentarer
Postat av: Helena

Det här låter himla trevligt ju! Såg ni getterna? Jag vill åka och titta på getterna & fåren & getterna lite till. Åh.

2011-06-07 @ 23:19:10
URL: http://implodera.blogspot.com
Postat av: Karin

Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-13 @ 03:48:17
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0