Simmat

Såhär i mitten av sommaren, när vattnet är som varmast, vad är då trevligare än en simtur? Jag och Patrik tummade dock lite på konceptet och tog simturen inomhus. Så istället för en tur till gymmet blev det idag en kilometer simning. Och förra måndagen blev det en långpromenad på lite drygt en mil. Och den där cyklingen på 10 mil blir väl nästa måndag då antar jag.

Jag får väl helt enkelt erkänna att jag inte är tillräckligt konsekvent för att orka motivera mig att gå till gymmet hela tiden. Och att bryta av lite mot gymmandet, nu när både mina favoritpass och ridningen, som annars brukar bryta av bra, har sommaruppehåll gör träningen så mycket roligare.

blubb, blubb, blubb

Kommentarer
Postat av: Maja

en mil cyklande 'r inte så längt när man tänker efter, jag cyklar en mil om dagen till jobbet men då sover jag oxå på varje rast XD

2011-07-07 @ 23:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0