Libanesisk lunch

Har länge velat prova den där libanesiska restaurangen, Pasha a taste of Lebanon, som ligger på norrstrand. Och idag så fick jag chansen!

Patrik och jag var iväg till claratappen, där jag lämnade plasma, på förmiddagen, och när vi var klara där så cyklade vi vidare till norrstrand för en lunch.

Vi åt från lunchbuffén och det var riktigt gott. Speciellt libanesiska sallader, som ofta innehåller massor av persilja, är något jag gillar, och det andra var också spännande, även om jag hade trott att maten kanske skulle vara lite mer annorlunda, lite mer libanesisk. Sedan varierar det i och för sig säkert från dag till dag vad de har för rätter på buffén och jag kan tänka mig att om man beställer något från menyn så blir det ännu mer typiskt libanesiskt.

Hur som helst och allt som allt så var det riktigt gott och får högt betyg. Speciellt sällskapet som är expert på det där med fula grimaser så fort en kamera råkar halka fram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0