Ikväll blir det bio

Har varit så sugen på att gå på bio ett bra tag nu, men har inte riktigt hittat något jag faktiskt vill se. Men så hade ju sista Harry Potter filmen premiär för någon vecka sedan (tror jag?). Såg aldrig den första delen när den gick på bio och var inte direkt så sugen på att göra det heller. Tänkte att jag kunde se den när den kom ut på dvd, men det blev liksom aldrig av det heller. Har nog helt enkelt inte tyckt att de föregående filmerna var bra nog, även om böckerna var en stor favorit för några år sedan.

Men nu i veckan så såg jag och sambon första delen av sista boken filmatiserad och den var helt klart bättre förväntat! Så nu hoppas jag att även denna delen är sevärd, och om inte annat så blir det säkerligen trevligt att äntligen komma iväg på bio.




Kommentarer
Postat av: Sundinska

Såg den igår. Är nöjd :)

2011-07-18 @ 16:00:38
URL: http://solagast.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0