Strike!

Har knappt märkt att jag faktiskt lyckades jobba fem timmar idag. Hade för det första sovmorgon och började tio... Äntligen så fick man sig lite sömn! Sedan så blev det lunch med Maja och Jesper och dessutom en, eller ett par, promenader i det fina vintervädret för att ta sig till och från McDonalds, där ceasarsallad avnjöts. Efter jobbet blev det sedan ännu en promenad, och ett stopp i en seconhandbutik där vi (ehm... Jesper) provade frackar innan vi begav oss till vårt slutgiltiga mål; Bowlinghallen!

Är det något som jag inte kan så är det att bowla, men idag så lyckades jag med konststycket att sätta fem strikes, varav två av dem i rad, och dessutom ta hem segern (även om jag förlorade två av tre set...)!


Så idag är jag nöjd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var verkligen inte dåligt gjort av dig! :)

2011-01-12 @ 21:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0