Sen kväll

Att veta med sig att man inte behöver gå upp klockan fem kommande morgon är både bra och dåligt. Att jag vet det innebär ju att jag kan njuta av kvällen till fullo, utan att känna att jag nog kanske borde sova. Men å andra sidan så är jag ju så dålig på att komma i säng när jag inte verkligen måste. Det finns ju liksom så många saker här i välden som är så mycket roligare än att sova!

Bland annat har jag ägnat flera timmar åt min söta lilla laptop, lillebrors gammla headset, en väldigt ickefungerande webcam och en kopp te (närmare bestämt ett lapsang souchong som jag inhandlade tidigare idag, inte fel det!), en kombination som jag tror att folk i vardagligt tal brukar kalla att skypa. Tidigare idag möblerade jag dessutom om mitt rum, slängde ut tvn och placerade ett sött litet bord med två tillhörande stolar vid fönstret istället. Perfekt om jag vill ha kafferep eller något här... Men snyggt blev det!

Kommentarer
Postat av: Helena

Kafferep! Det låter så himla mysigt. Jag skulle definitivt vilja komma på kafferep hos dig.

2011-01-19 @ 20:19:36
URL: http://implodera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0