Men åh, så trevligt med söndagskväll!

I fredags, när jag var ledig, så vandrade jag iväg till affären, i hopp om att hitta något att äta till lunch och kvällsmat åt mig och pojkvännen. Och efter att ha inhandlat det så tyckte jag väl att efterträtt och något att ha att äta framför en film sen på kvällen väl kanske också vore gott...

Tja, fruktsalladen som var tänkt som efterrätt blev inte tillagad och uppäten förrns igår (och dessutom till yoghurten i morse) och grönsakerna med dipp till, som jag hade tänkt ha till någon mysig film på kvällen får istället bli tilltugg till någon mysig film nu ikväll.


Ser väl inte helt fel ut va?

Och medan jag ägnat flera år (typ...) åt att få in bilden från pojkvännens kamera, in i hans dator och sedan redigera den med något konstigt program lite (och dessutom skriva detta) så har han tydligen hunnit plocka fram både ost, kex och vin. Så nu får det väl bli myskväll framför TVn idag istället då. Tja, jag klagar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0