Love and Other Drugs

Att börja klockan elva en onsdagsmorgon är helt klart slöseri med tid. Om man inte utnyttjar tisdagskvällen innan den där sena onsdagsmorgonen ordentligt vill säga... Förut kände jag i och för sig att det hade varit ett effektivt uttnyttjande av tid att bara gå och lägga sig vid nio, och sedan sova djupt, ända tills nio igen, imorgon bitti, men det hade ju varit så tråkigt!

Istället så var det en tjejkväll i biomörkret som stod på tapeten. En bio som började ungefär i samma veva som jag egentligen kanske borde ha somnat, det vill säga vid kvart över nio. Men vad gör det? Livet är för kort för att sovas bort, även om jag nog ska göra ett försök till att göra även det sistnämnda snart. Men först vill jag bara rekomendera dels hela grejen med bio, vilket ju är så otroligt mysigt, och dels själva filmen, som också var otroligt mysig och gullig och sådär.

Men nu ska jag krypa upp i min egen säng (för första gången på nästan en vecka), och sedan sova som en stock i flera timmar.

Godnatt!




Kommentarer
Postat av: Madde

Åhh, den såg jag innan jul!! jag och bruna trodde det skulle vara en komedi, men så var det ju inte :P

2011-01-26 @ 04:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0