En riktig ineffektiv måndag.

(Men å andra sidan, vem har egentligen lust att vara effektiv på en måndag?)

Dagen har hittills tillbringats med att göra ungefär ingenting. Och att ta det lugnt en smula. Och naturligtvis slappa lite. Efter allt hårt arbete var jag således tvungen att ta en tupplur i soffan förut också, för att vila upp mig. Och nu sitter jag här vid datorn och gör ingenting vettigt alls. Igen. (Jag bara hoppas att datorn inte somnar. Igen. För det har den roat mig med flera gånger idag, mitt i mina viktiga simsspel...)


Ungefär såhär har det sett ut hela dagen.
Och just därför får min söta medbrottsling agera stand in som fotomodell.
(För när man bara tar det lugnt så är man ju rätt osminkad...).

Nu ska jag dock rycka upp mig lite tänkte jag. Borsta håret. Byta om till något vettigt. Åka och kidnappa pojkvännen från jobbet och sedan åka och träna. Bara för att känna att jag gjort någonting vettigt idag liksom.

Kommentarer
Postat av: Kajal

Åååh, jag ser ju så sömnig ut på den där bilden!

2011-01-17 @ 16:21:12
Postat av: amanda

Men åååh, du är ju alltid söt ;)

2011-01-18 @ 23:30:13
URL: http://litenpandah.blogg.se/
Postat av: Maja

vem katt? och var var ni i fredags?? ni skulle ju till mig eller ??`.^

2011-01-18 @ 23:30:16
Postat av: amanda

Patriks katt. Och det skulle vi, men efter vi kommit hem, duschat och ätit så somnade jag i soffan istället... Fy vad jag var trött :/

2011-01-19 @ 08:41:44
URL: http://litenpandah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0