Ångrar mig.

Det hade gärna fått snöa flera meter mer. Det hade gärna fått fortsätta vara sådär förjävligt kallt... Men att snön däremot smälter bort är inte det minsta trevligt!

Körde hem ifrån Kristinehamn igår natt. Vattenplanade ungefär halva vägen, låg mitt emellan filerna så fort det fanns två att välja på, hade vindrutetorkarna i bott och körde i 70, 80 km/h på dubbelfilig motorväg. Att ta sig till och från bilen var rena helvetet och att vi fick för oss att från restaurangen där vi var och åt och till huset där resten av kvällen tillbringades var rent ut sagt hemskt.

Dessutom har jag fortfarande inte hunnit med att åka ut och åka skidor i vinter, och nu är ju all snö antingen isig eller borta, så att klaga på snön är faktiskt något som jag tar tillbaka. Att jag klagar på slasket däremot, kommer jag nog aldrig tycka var lite förhastat.

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag älskar snön. Jag hatar slasket, plusgraderna, regnet, den här råa fuktiga kylan som inte går att värja sig mot. Jag är sur. (Tur att det ska bli många minusgrader i Uppsala på torsdag!)

2011-01-10 @ 16:31:05
URL: http://implodera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0