Vill bara få utlopp för min ilska, uttrycka mitt hat

Efter att i olika omgångar skottat fram två olika bilar, fastnat med den ena på plan villagata, stått i oändliga bilköer, kört i 50 på motorvägen, insett att enda vägen i hela Karlstad som var plogad var grusvägen till stallet (tack gode Gud för det lilla!), på egen hand försökt få loss en parkerad Volvo (som stod fastkörd just när jag hade bråttom iväg), gett upp och bytt till pojkvännens bil som stod just bredvid (och var tvungen att backas ut i uppförsbacke, det gick tydligen, men Volvo på plant underlag... nejdå... Eh?), ägnat en dryg timme åt taxiverksamhet som normalt hade gått på fem minuter, för femtioelfte gången under dagen fått inse att bilar visst kan fastna mitt på en rak, fin, oguppig gata utan hinder och sen skottat lite parkeringar så känner jag att JAG HATAR SNÖ!

(sista minuten till södra halvklotet någon?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0