Tv-dag

Har streckkollat på House idag. Med några avbrott för bland annat en drygt tre timmars promenad/shoppingtur som resulterade i kattmat och ett par leksaker, ännu en shoppingtur som gick betydligt fortare och resulterade i betydligt mer. Framför allt mat. Sedan matlagning. Morotskakebakning. Gardinbyte i pojkvännens kök. Städning. Facebookande. Bloggläsande. IKEA-surfande (mitt nya projekt är pojkvännens sovrum, jag ska bara figurera ut hur jag ska kunna smuggla ut möblerna ur varuhuset utan att någon märker det så är det klart sen) och ett livsavgörande beslut om vilken telefon jag har tänkt att skaffa mig som ersättning för den jag oturligt nog dödade i fjol (visst låter det länge sedan? Vilken tur att jag tar tag i detta nu!).

Allt som allt han vi med hela tre avsnitt (tror jag?). Nästan som en hel långfilm ju. Gud vad mycket tid som spenderas i tv-soffan egentligen! Imorgon får det bli bättring...

Nästa sak på listan över saker jag definitivt ska ha.
Får se om jag kan schemalägga lite tid åt att skaffa en på... onsdag morgon?
Då verkade min kalender ha ett hål i sig. (förutom sova-biten... men strunt samma!)
Toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0