Thaimat

En av de saker jag verkligen fått dille på är thaimat. Jag menar... finns det någonting godare? Dessutom är det ju, om man får tro det man hör, också relativt nyttigt. Och så går det att variera i det oändliga. Inga negativa sidor alls!

Kontentan av mina cravings är dock att min stackars pojkvän får stå ut med att behöv äta danna underbara mat lite titt som tätt. Som idag, när jag gick iväg till Viken och köpte thaimat, tvingade iväg honom från jobbet under hans lunch och sedan åkte hem till en av hans vänner och hennes tvååriga son där han sedan behövde stå ut med maten jag inhandlat. Jag förstår att det var jobbigt för honom att behöva genomlida något sådant, men jag tycker ändå att det var strongt av honom att stå ut med det hela utan speciellt många sura miner.

Nu återstår att se om det hela håller i sig när jag möter upp honom på friskis när han slutat jobbet och sedan tvingar på honom mitt sällskap under tiden han tränar. Först ska jag bara ta mig för att masa mig upp ur soffläget och promenera iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0