Sliten

Hemma från Stockholm och efter att ha genomlidit en dag på jobbet, med en till framför mig alldeles strax så inser jag att jag nog är ganska... sliten! Stockholm har varit kul, att komma tillbaka till jobbet kanske inte lika upplyftande. Men inget av det har hur som helst gett den där välbehövliga vilan. Istället har jag, förutom men efter i lördags när jag halkade och slog i armen, nu även ont i ryggen, som på något sätt bara fick för sig att börja bråka i onsdags kväll. Så nu tycker jag att det är hög tid att jag tar hand om mig själv lite, får rätsida på min kropp, slutar knapra ipren och känner mig lite piggare. Önskar bara att min rygg höll med om det hela...

Efter jobbet ska jag och pojkvännen i alla fall promenera (eftersom hans bil är och minglar på bilverkstaden) iväg till friskis, och träna för första gången på en vecka. I och för sig har träningen ersatts med många långa promenader i Stockholmsregionen, men nu börjar jag sakna känslan av att verkligen ta i, svettas och vara helt slut efteråt. Det kanske inte gör så mycket för ryggontet, snarare förvärrar det, men det är väl i så fall smällar man får ta. För å, så mysigt det ska bli att sjunka ned i soffan sen ikväll efter träningen och titta på någon mysig film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0